Β2-Εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο Μπίστι
Την Τετάρτη 27/5 οι μαθητές του Β2 με τη δασκάλα τους Ζωγράφου Μιρέλα έκαναν περίπατο στο δάσος του Μπιστιού.

Τα παιδιά είδαν τα τείχη της παλιάς Ερμιόνης, μάζεψαν πορφύρες, άκουσαν τον μύθο της Βιτόριζας και έπαιξαν παιχνίδια στον παλιό ανεμόμυλο.
Ευχαριστούμε τη κα Βιβή Σκούρτη για την όμορφη ξενάγηση και τη διοργάνωση του προγράμματος!





